Riktig svar vs. å svare riktig

Riktig svar vs å svare riktig.
Det er forskjell på å svare riktig og å gi riktig svar i møtet med en kunde.
Ledelse trengs ikke

Trenger vi egentlig ledelse? Alle gjør jobben sin og da trenger vi ikke ledere? Det er vel mer kostnadseffektivt å bare sette et mål og så jobbe mot det?
Serviceinnstilt og motivert

Serviceinnstilt og motivert. Dette står i stillingsutlysninger til kundesentre. Logisk med tanke på jobbinnholdet i en jobb som krever mye av medarbeiderne.
Ai eller ekte mennesker?

Kundesentre står ofte overfor valget mellom automatisering og personlig service. Nøkkelen er å forstå når teknologi øker effektiviteten, og når menneskelig kontakt er avgjørende for kundelojalitet.
Ledelse = tannpuss

Ledelse = tannpuss.
Er du, eller tenker du på å bli, leder? Først: masse lykke til! Deretter: du har det i deg, for du pusser tenner 2 ganger hver dag i 2 minutter, eller?
Jeg er meg selv

Jeg er meg selv!
I møtet med medarbeidere og ledere hører jeg uttrykket «Jeg er bare meg selv» ganske ofte. Da lurer jeg alltid på: hvem er du?
Hvordan sikre mestring i kundesenteret?

Alle mennesker trenger å oppleve mestring! Hvordan kan vi sikre dette i et kundesenter?
Hvem kan bli kundebehandler?

Kan alle bli kundebehandler? Svaret er nei! Det kreves helt spesielle egenskaper for å bli kundebehandler.
Bra jobbet!

Bra jobbet!
De fleste syns dette er godt å høre. Kanskje syns du også det er godt å si til en medarbeider eller en kollega?
Svaret du får

Svaret du får – Noen ganger opplever du at svaret du får ikke helt er det du forventet eller det du ønsket. Utfordringen er at svaret du får er avhengig av spørsmålet du stiller!
