
Bra jobbet!
Bra jobbet!
De fleste syns dette er godt å høre. Kanskje syns du også det er godt å si
Bra jobbet!
De fleste syns dette er godt å høre. Kanskje syns du også det er godt å si
Riktig svar vs å svare riktig.
Det er forskjell på å svare riktig og å gi riktig svar i
Kan alle bli kundebehandler? Svaret er nei! Det kreves helt spesielle egenskaper for å bli kundebehandler.
Kundesentre står ofte overfor valget mellom automatisering og personlig service. Nøkkelen er å forstå når teknologi øker effektiviteten, og når
Trenger vi egentlig ledelse? Alle gjør jobben sin og da trenger vi ikke ledere? Det er vel mer kostnadseffektivt å
Hvor ofte har du sagt dette til en kollega, en medarbeider, en venn eller et familiemedlem? Helt sikkert mange ganger,
Svaret du får – Noen ganger opplever du at svaret du får ikke helt er det du forventet eller det
Jeg er meg selv!
I møtet med medarbeidere og ledere hører jeg uttrykket «Jeg er bare meg selv» ganske
Ansvar eller autonomi? De siste årene har det blitt mer og mer snakk om autonomi. Kanskje som alternativ til gamle
Alle mennesker trenger å oppleve mestring! Hvordan kan vi sikre dette i et kundesenter?
2024 Vamheim AS
Denne hjemmesiden bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette å bruke siden godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Ingen informasjon deles med andre.