
Jeg er meg selv
Jeg er meg selv!
I møtet med medarbeidere og ledere hører jeg uttrykket «Jeg er bare meg selv» ganske
Jeg er meg selv!
I møtet med medarbeidere og ledere hører jeg uttrykket «Jeg er bare meg selv» ganske
Kundesentre står ofte overfor valget mellom automatisering og personlig service. Nøkkelen er å forstå når teknologi øker effektiviteten, og når
Bra jobbet!
De fleste syns dette er godt å høre. Kanskje syns du også det er godt å si
Riktig svar vs å svare riktig.
Det er forskjell på å svare riktig og å gi riktig svar i
Alle mennesker trenger å oppleve mestring! Hvordan kan vi sikre dette i et kundesenter?
Ta folk!
Som leder gjør du vel det? Tar folk. Kanskje hver dag, kanskje sjeldnere?
Kan alle bli kundebehandler? Svaret er nei! Det kreves helt spesielle egenskaper for å bli kundebehandler.
Serviceinnstilt og motivert. Dette står i stillingsutlysninger til kundesentre. Logisk med tanke på jobbinnholdet i en jobb som krever mye
Ledelse = tannpuss.
Er du, eller tenker du på å bli, leder? Først: masse lykke til! Deretter: du har
Ansvar eller autonomi? De siste årene har det blitt mer og mer snakk om autonomi. Kanskje som alternativ til gamle
2024 Vamheim AS
Denne hjemmesiden bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette å bruke siden godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Ingen informasjon deles med andre.