
Hvordan sikre mestring i kundesenteret?
Alle mennesker trenger å oppleve mestring! Hvordan kan vi sikre dette i et kundesenter?
Alle mennesker trenger å oppleve mestring! Hvordan kan vi sikre dette i et kundesenter?
Kundesentre står ofte overfor valget mellom automatisering og personlig service. Nøkkelen er å forstå når teknologi øker effektiviteten, og når
Riktig svar vs å svare riktig.
Det er forskjell på å svare riktig og å gi riktig svar i
Ledelse = tannpuss.
Er du, eller tenker du på å bli, leder? Først: masse lykke til! Deretter: du har
Jeg er meg selv!
I møtet med medarbeidere og ledere hører jeg uttrykket «Jeg er bare meg selv» ganske
Bra jobbet!
De fleste syns dette er godt å høre. Kanskje syns du også det er godt å si
Svaret du får – Noen ganger opplever du at svaret du får ikke helt er det du forventet eller det
Trenger vi egentlig ledelse? Alle gjør jobben sin og da trenger vi ikke ledere? Det er vel mer kostnadseffektivt å
Kan alle bli kundebehandler? Svaret er nei! Det kreves helt spesielle egenskaper for å bli kundebehandler.
Ansvar eller autonomi? De siste årene har det blitt mer og mer snakk om autonomi. Kanskje som alternativ til gamle
2024 Vamheim AS
Denne hjemmesiden bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette å bruke siden godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Ingen informasjon deles med andre.